baby you're lemon in my eye


mina grannar mullrar över mitt huvud som åska. deras steg vibrerar genom taket, vattenledningarna tjuter i väggarna, någon låser dörren klockan sex på fredagsmorgonen. henrik bjöd mig på droger en gång. det hjälper mot kölden sa han, eller nej det sa han inte, så här var det. jag fryser sa jag. då smålog han och sa att han hade piller som hjälpte mot det. och så tvinnade han håret som stack fram under baskern. jag hade en ännu äldre skinnjacka än den jag har nu, han tyckte den var fin och jag tackade nej. mina grannar rastar sin enorma rottweiler i morgondimman under trädet på innergården. jag bär henrik innanför den blårutiga koftan idag. han väntar där som en säkerhetsventil.

Kommentarer
Postat av: Malin S

BARA ETT TIPS



Jag har hittat en ny sida som är superenkel att samla poäng på och det behövs inte alls mycket för att du ska få hem ditt presentkort! I jämförelse med bland annat gratisbio, gratiskläder, gratismode, gratissajt osv så är denna sidan oerhört generös.



Passa på att bli medlem nu när sidan knappt har några medlemmar! Då är det ännu lättare för dig att få presentkort och vinna i deras tävling, jag har redan samlat ihop till ett på H&M och jag blev medlem igår. :) Här: http://www.freestreet.se/?r=147

2009-03-25 @ 08:25:07
URL: http://Http://MalinSvenssoon.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0