8 - 10:e maj har jag



+ ätit citronpaj på uteservering under blommande fruktträd
+ levt i mitt - i - mellan - tid
+ läst en av Hjalmar Söderbergs historietter
+ åkt bil under forsande regn
+ inte kysst någon
+ sett på när clara och caroline dansade bugg
+ grinat åt cancerdöende susan sarandon, tre på natten småfull
+ varit som jag kan vara i en stund och lyckats
+ sett liljekonvaljer som inte slagit ut
+ grinat över kaffe i carolines kök
+ fått ett sms där det står att jag är himla fin
+ sett al pacino dansa den vackraste tangon någonsin i En kvinnas doft
+ hävdat att det är mer sannolikt att man borstar tänder på kor än klipper pälsen på dem
+ funderat över hu jag skulle leva om jag visste att jag skulle dö snart
+ blivit rastlös
+ klättrat nerför klippor till havet
+ kissat ovanlig mycket utomhus
+ varit lite modig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0