det är något så kärleksfullt i att skicka vackra musikvideosar till varann


det är något så kärleksfullt i att skicka vackra musikvideosar till  varann
sådär bara litegrann lagom
som en puss på kinden ungefär

victor skickar mig nightswimming och jag vet precis hur han tänker

hur han ser nöjd ut framför datorn

blont hår som står på ända, fräknigt sommarbrunt ansikte, skeva tänder

och ett nöjt leende

när han får mig att glömma att jag är cynisk och bitter egentligen

för att han har rätt till slut

vi ler bakom varsin skärm åt samma tanke

det är något så kärleksfullt i att skicka vackra musikvideosar till varann
sådär bara litegrann lagom
som en puss på kinden ungefär

så till alla era kinder, det mest kärleksfulla jag sett:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0