friluftsliv


igår var jag och caroline ute och friluftade oss

vi gjorde upp en lägereld på stranden vid Ågelsjön

sen grillade vi korv på spett som vi karvade till själva. eller jag grillade korv, caroline grillade korvbröd. och önskade sig marshmallows som inte brann upp. eldsäkra sådana som hon hävdade fanns i USA.

jag sa att hon inte var en riktig friluftsmänniska som inte visste hur man grillade marshmallows ordentligt.

sedan tittade jag på vår eld och var glad över att vi köpt ved på Statoil för 79 kronor. den brann fint.

det var sinnessjukt vackert vid solnedgången tills mörkret fallit helt och vi båda började höra mystiska ljud i skogen.

innan avfärd tog jag en kisspaus nån meter från bilen. inuti satt caroline och tänkte hemska scenarion.

'tänk om du bara, helt plötsligt, skulle ha försvunnit utan ett ljud' sa hon till mig när jag satt mig i bilen.

- jag såg scenariot framför mig-

'jag sa det i alla fall inte förrän du satt dig i bilen' sa hon urskuldande när hon såg min skräckslagna min

 sedan körde vi hem under fullmånen.




Kommentarer
Postat av: Anonym

fint

2009-05-07 @ 23:08:34
Postat av: katarina



tack!

2009-05-08 @ 09:37:35
URL: http://babyyourelemoninmyeye.blogg.se/
Postat av: josefin

nä nu saknar jag er...mina små gullpluttar!

2009-05-08 @ 09:45:00
Postat av: Bröllopsfixaren

Hej.

jag hoppas du kan hjälpa mej.

Jag startade för 4 dagar sen min dröm resa.

Hoppet om att få mitt bröllop.

Hur jag och min kille vänder och vrider på det får vi inte ekonomin till att spara ihop till bröllopet vi önskar så igår startade jag Bröllopsbloggen.

Där hoppas jag på allt stöd ifrån allt och alla så kanske kanske jag kan få mitt bröllop innan sommarens slut.

Du kanske kan hjälpa mej med att ta upp min blogg i ett inlägg, ihop om att få flera läsare att hitta till mej så min dröm kan gå i uppfyllelse?

Snälla lägg till mej på bloglovin

hjälp kärleken vinna



1000 kramar till dej



På bara 4 dagar har jag tusentals besökare och många vill hjälpa till hoppas på ditt stöd

2009-05-08 @ 09:48:28
URL: http://brollopsbloggen.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0