oh let's break some hearts

jag luktar precis som honom nu
min hud är hans
som om han ständigt andades precis vid min nacke

jag kan inte tänka klart
när det känns som om jag plötsligt är två

jag får träningvärk
av att släppa in dig
så jag börjar gråta precis efter att du kysst mig

de skrattar åt mig i telefonen
när jag beklagar mig över
vilken tur jag haft

du måste gå hem nu
jag måste tänka
räta upp världen igen

jag försöker fokusera
och du andas i min nacke
fortfarande
jag måste be dig sluta
så jag vet vem jag är

jag har kämpat så för att komma dit






Kommentarer
Postat av: .

http://open.spotify.com/track/1caeNKaXZzm5BGuVIOargV



"jag vet inte vem jag är

men jag vet att jag är din!

aaaaaaahhaaaaaaahhh

aaaaaaahhh"



lalalaa laala laaa



hihi

2010-04-10 @ 23:13:39
Postat av: A

Så fint. Så vackert. Det är läskigt att släppa in någon.

2010-04-13 @ 22:48:11
Postat av: challan som sket i brallan

jävlar vad fint, jag vill bara läsa mer mer.

2010-04-14 @ 15:16:54
URL: http://challan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0