And he said, watch out Frida, your hands will get dirty

(soundtrack)

himlen är outtömlig
och det slutar aldrig snöa
och för mig kan det fortsätta i oändlighet

för det enda jag tänker på är
vad han sa, då under småtimmarna i lördags
när jag hade huvudet mot hans bröst
och han berättade om det där han aldrig pratat om riktigt
då när jag kände
hur hela han var tvungen att ta sats inifrån
hålla andan
bara för att orka formulera orden
och att det ibland gjorde för ont för att lyssna
men att jag gjorde det ändå
för att han berättade

sedan borstade vi tänderna ihop och hans ögon blev gröna när han var trött precis som mina
och jag fick ligga nära bara så
och han strök mig över kinden när jag vaknade under natten

Kommentarer
Postat av: U.B

vem?? berätta!

2010-12-21 @ 14:14:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0