VA FAN VINTERN LÄGG NER NU JAG ORKAR INTE MER

JÄVLA SNÖ SOM FASTNAR UNDER FÖTTERNA DET TAR FEMTIO MINUTER ATT GÅ TILL JOBBET DET ÄR MÖRKT JÄMT HELA TIDEN OCH MAN KOMMER VÄL DÖ AV ATT DET TRILLAR ISTAPPAR I HUVUDET PÅ EN OCH DET ÄR JU PATETISKT ATT DÖ SÅ JAG HAR INGEN ENERGI DET FINNS INGEN SOL DET ENDA JAG VILL GÖRA HELA TIDEN ÄR ATT SOVA ELLER ÄTA EN SJUK JÄVLA MÄNGD MAT ELLER GODIS DRICKA VIN GÅR BRA BLI TJOCK ALLTSÅ ÄR DET ENDA JAG KAN GÖRA NU HADE JAG INTE JOBBAT HADE JAG LEGAT UNDER TÄCKER HELA DAGEN OCH VÄNTAT PÅ ANDRA TIDER MEN NU MÅSTE JAG JOBBA SÅ JAG TVIUNGAS GÅ RUNT SOM EN JÄVLA LEVANDE DÖD OCH STIRRA ARGT PÅ ALLA JAG MÖTER OCH SE FRUKTANSVÄRD UT TJOCK OCH VIT ÄR JAG NU JÄVLA VINTER ETT SURT FETTO HAR JAG BLIVIT KUL VERKLIGEN JÄVLA VINTER FANSKAP JAG FÖRSÖKER TRYCKA I MIG KAFFE FÖR ATT FÅ NÅN SLAGS ENERGI TILL NÅGOT MEN DET HJÄLPER INTE JAG SKA BÖRKA KNARKA DET SNART KNARKARE KAN JAG JU ÄNDÅ BLI NÄR JAG ÄNDÅ HÅLLER PÅ JAG KAN KNARKA SAMTIDIGT SOM JAG DRAR PÅ MIG ÖVERDRAGSBYXORNA JAG HAR TILL JOBBET JA VISST ÖVERDRAGSBYXOR HAR JAG FÖR SÅ LITE ORKAR JAG BRYR MIG OM NÅT JAG KAN JU LIKA GÄRNA SÄTTA PÅ MIG EN HEL OVERALL NÄR JAG ÄNDÅ HÅLLER PÅ LIKSOM DET ÄR INGEN IDÉ ATT FÖRSÖKA BEHÅLLA NÅN VÄRDIGHET ALLTSÅ VINTERN JAG GÖR SLUT. HÖR DU DET. JAG GÖR SLUT! JAG GÖR SLUT! JAG GÖR SLUT!

Kommentarer
Postat av: jonathan

hörrö kom hit i helgen och åk lite skidor med mig så du får se vinterns fantastiska sidor!

2010-02-15 @ 20:04:59
URL: http://www.c-o-t-s.tk
Postat av: katarina

ja. det var fint. men i helgen flyr jag hem till mamma. men kanske får man tvinga hit dig innan dess. jag kan ju onekligen behöva någon som drar upp mig.

2010-02-15 @ 20:59:11
Postat av: Limpan

AMEN!

2010-02-15 @ 21:10:16
URL: http://www.rooftopmarriage.blogspot.com
Postat av: a

ahh men det lät ju positivt. ha ha ha. Vi kan ses imorgon en sväng å sminka varandra om du vill? puss

2010-02-15 @ 21:39:51
Postat av: a

börja inte knarka, dte är dyrt

2010-02-15 @ 21:40:24
Postat av: challbrall

ja de där jävla överdragsbrallorna hur ser man ut egentligen och jag med min pungmössa. schnyggo. men alltså så långt kan det fan inte vara kvar, till våren jag gissar på typ fem veckor. max. vad roligt så du kommer hit i helgen, en fika på lördag vid 12 13? kan du? men du, du har ju i alla fall pengar.

2010-02-18 @ 12:40:55
URL: http://challan.blogg.se/
Postat av: katarina

jo, jag har iaf pengar. det är fan bra. jag måste höra lite med mamma och syster bara ang lördag. åker ju hem för att fira mammas födelsedag så måste planera efter det. men om tid finns så gärna!

2010-02-18 @ 21:12:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0