om ni undrar vad som händer nuförtiden

kan jag meddela att jag blivit beroende av wasas färdiggjorda knäckebrödssmörgåsar
de gröna - med sourcreamsmak
man kan köpa 3 för 21 kronor på pressbyrån
jag går förbi där ungefär varje dag
sen smular jag över tangentbordet
banan och snabbkaffe till
så blir det frukost

jag har också börjat läsa fantomen-strips i folkbladet
i det semestertomma lunchrummet
hela två serierutor är det per dag
i den senaste undrar en farlig man om fantomen är en vålnad
han dödade ju honom förra veckan!
otroligt spännande

precis som mitt liv alltså

Kommentarer
Postat av: jonathan

Anders skrev det här för ett tag sedan angående "fantomenstriparna".. Roliga frågeställningar! :)

http://eatingalivehorse.blogspot.com/2010/05/en-liten-del-av-nagot-stort.html

2010-07-02 @ 23:31:10
URL: http://www.c-o-t-s.tk
Postat av: katarina

fint med två som har samma tankar. fast hur man inte kan förstå tjusningen förstår jag inte. det är ju helt fel och därför så bra.

2010-07-06 @ 08:46:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0