imorse hade jag stora rödrandiga trosor på mig, nu har jag en liten rödrutig skjorta istället


jag försökte ta bilder på jättetrosorna innan frukost
men de verkade inte riktigt fastna på bild

för ungefär två timmar sen gick jag och skjortan in på toaletten
och grät lite
för jag är så trött
sen hämtade jag automat-äckligt-kaffe
och gick och jobbade igen

jag träffade en 19-årig kille
som precis såg ut som gilbert i anne på grönkulla
med röda kinder
och brunlockigt hår och snedbena

han hade ordnat sig en praktik på egen hand
och skrev noggrant upp allt
i en anteckningsbok han tagit med sig
det var första gången
någon gjort det

mitt hjärta gick sönder lite
och så sa jag att han var jätteduktig
då blossade gilbert-kinderna lite



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0