this town ain't big enough for me

nu är jag full igen
och tydligen har jag inte lärt mig
av det förra - jag vill gå hem med dig - meddelandet
att det inte är någon bra idé

det skiter jag i

en halv flaska vin
och jävligt massa kex med vitlöksost
är för jävla rätt
när man vet att man flyttar till stockholm om en månad
och allt tyngd försvinner
och man vet att man äntligen gör rätt
och det är helt omöjligt
att göra något annat
än att fuldansa som en galning i vardagsrummet
och ringa vänner bara för att vråla hur jävla bra man är

just nu kan jag inte tro att det finns någon i hela världen som är bättre än mig
och jag skulle kunna avsluta det hela med filosofiska "uppfyll-dina-drömmar"-resonemang
men det behövs inte
vi kör en booty-shake till fibes oh fibes istället

Kommentarer
Postat av: challan som sket i brallan

iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

2010-10-06 @ 23:58:52
URL: http://challan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0