om små segrar

har idag, för första gången i mitt liv, försökt skälla ut ett företag via telefon
det gick sådär
när jag fick prata med den andra personen höll jag precis på att börja grina av ren frustration
och var ganska väl inne i att börja förklara precis i detalj hur mycket de hade förstört mitt liv genom att inte leverera bredbandet i tid
då avbröt han mig och frågade om vilken adress jag bodde på
jag kom jag av mig helt
sen fick jag ingen rabatt

likväl känns det nånstans som en seger
(jag sa ett väldigt surt hej då)

Kommentarer
Postat av: a

You ll get there baby!

2011-01-11 @ 22:16:32
Postat av: a

You ll get there baby!

2011-01-11 @ 22:16:52
Postat av: a

You´ll get there honey!

2011-01-11 @ 22:17:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0